Deltawy 4 Eng

أهلا وسهلا بكم فى منتدى طلاب هندسة الدلتا
شارك واتعرف على زملائك واستفيد بكل ما يخص الدراسة
مع تحيات مدير المنتدى
م/ عبدالعليم حلمى عبدالمولى

    ازاى تعرف ان صاحبك صديق حقيقى

    شاطر
    avatar
    eng ibrahim
    دلتاوى ذهبى
    دلتاوى ذهبى

    عدد المساهمات : 334
    نقاط : 3071
    السٌّمعَة : 2
    تاريخ التسجيل : 26/03/2010
    العمر : 26
    الموقع : اجا الدقهلية

    ازاى تعرف ان صاحبك صديق حقيقى

    مُساهمة  eng ibrahim في الأحد أبريل 04, 2010 8:53 am

    اولا:الصديق هو من صدقك فى القول والفعل

    الصديق الحقيقي هو اللي يكون مرايتك يبينلك عيوبك عشان تصححها قبل ما يقولك مميزاتك
    الصديق الحقيقي اللي يكون جنبنا في احزانا قبل افراحنا
    هو اللي يقدر يفهمك من صوتك هو اللي يقدر يكون انت وهو وجهان لعمله واحدة تكونوا بتكملوا بعض وتفهموا بعض من نظرة عين


    الصديق الحقيقي هو أنو يكون طيب القلب لا يوجد عنده غيرة , طيب القلب يحب صديقه مثل الإخوة وإنه يكون معه في أحزانه وأفراحة على قول المثل : الصديق وقت الضيق . وأكتر صفة حلوة في الصديق أنه لمن تكون في موقف محرج أو في مشكلة بروح وهو مغمض عني بساعدك من الموقف أو المشكلة سعتها ما راح تنسى الموقف هذا . هذا هو الصديق الحقيقي
    avatar
    lovely_girl
    مشرف عام
    مشرف عام

    عدد المساهمات : 1720
    نقاط : 4894
    السٌّمعَة : 36
    تاريخ التسجيل : 07/10/2009
    العمر : 31

    رد: ازاى تعرف ان صاحبك صديق حقيقى

    مُساهمة  lovely_girl في الثلاثاء أبريل 06, 2010 12:47 am

    نيس توبيك يابشمهندس وربنا يرزقنا اصدقاء حقيقين دايما
    avatar
    ŧhe blâĉĶ Ķňĩghŧ
    دلتاوى ذهبى
    دلتاوى ذهبى

    عدد المساهمات : 702
    نقاط : 3526
    السٌّمعَة : 0
    تاريخ التسجيل : 29/01/2010
    العمر : 25
    الموقع : ûňķňôŵŋ ĺǿĉâŧĩǿň

    رد: ازاى تعرف ان صاحبك صديق حقيقى

    مُساهمة  ŧhe blâĉĶ Ķňĩghŧ في الثلاثاء أبريل 06, 2010 5:30 pm

    حلو التوبيك


    وبرده الصديق المتدين



    بتعرفه لما تيجى تبص فى وجهه تسبح ربنا
    avatar
    eng mostafa
    دلتاوى متميز جدا
    دلتاوى متميز جدا

    عدد المساهمات : 106
    نقاط : 2955
    السٌّمعَة : 1
    تاريخ التسجيل : 24/10/2009
    العمر : 25

    رد: ازاى تعرف ان صاحبك صديق حقيقى

    مُساهمة  eng mostafa في الثلاثاء أبريل 06, 2010 9:51 pm

    نيس توبيك يا بشمهندس بس يا ترى امته هنلاقى الصديق الحقيقى
    avatar
    eng ibrahim
    دلتاوى ذهبى
    دلتاوى ذهبى

    عدد المساهمات : 334
    نقاط : 3071
    السٌّمعَة : 2
    تاريخ التسجيل : 26/03/2010
    العمر : 26
    الموقع : اجا الدقهلية

    رد: ازاى تعرف ان صاحبك صديق حقيقى

    مُساهمة  eng ibrahim في الأربعاء أبريل 14, 2010 7:40 am

    موجودين والله بس بيبانوا فجاة
    شكرا لمروركم

      الوقت/التاريخ الآن هو الأربعاء يونيو 28, 2017 3:49 am