Deltawy 4 Eng

أهلا وسهلا بكم فى منتدى طلاب هندسة الدلتا
شارك واتعرف على زملائك واستفيد بكل ما يخص الدراسة
مع تحيات مدير المنتدى
م/ عبدالعليم حلمى عبدالمولى

    ازاى تعرف انك فى فرح مصرى؟!!

    شاطر
    avatar
    kabatsheno
    دلتاوى منووووور
    دلتاوى منووووور

    عدد المساهمات : 66
    نقاط : 3109
    السٌّمعَة : 0
    تاريخ التسجيل : 24/10/2009
    العمر : 25

    ازاى تعرف انك فى فرح مصرى؟!!

    مُساهمة  kabatsheno في الثلاثاء مارس 16, 2010 5:08 pm

    [justify]"


    وبسم الله الرحمن الرحيم و هنبدأ الليلة "



    *عندما "يبخر" العريس والعروسة بعضهم .


    *عندما تجد النساء "ينمون" على العروسة قائلين عبارات مثل



    "أنا عارفة ياختي أخدها على أيه " او " فستانها بيئة قوي ".



    *عندما تكون أغنية هشام عباس "أسماء الله الحسنى "

    هي أول شئ تسمعه عند الدخول للقاعة .



    * عندما " يزوم " المصور على الشبكة و كأنها قلادة التايتانك الماسية ..و تجد المدعوين" هيموتواو يتفرجوا عليها



    *عندما يرقص العروسان رقصتهما الأولى _الرومانسية_ وكل البشر بيصوروهم

    بكاميرا الموبيل قائلين " يا ترى بيقولها أيه ؟؟؟!!!1"

    *عندما تسمع أغنية "هتجوز " لسعد الصغير .



    *عنما تسمع السؤال السرمدي "هو البوفيه هيبدأ إمتى؟؟!!!1 … الواحد جاع " .


    *عندما يعرض الفيلم التسجيلي البوفيه وما يحتويه

    من لحوم و فراخ و ديوك رومي.



    *عندما تسمع" بس الأكل مكنش قد كده" بعد تناول الطعام مباشرة .

    وعلى رأي المثل " بعد ما أكل و إتكى قال رحته مستكة ".


    * عندما تقول أم العروسة للعريس " خلى بالك منها

    " فيجيب "دي في عنيا يا طنط ".



    *عندما تنطلق الزفة مسببة الإزعاج لخلق الله

    و بييب بييب بييب بييب بييب .


    حينها فقط ستعلم جيدا انك في فرح مصري



    Very Happy Very Happy Very Happy
    avatar
    روميثاء
    دلتاوى ذهبى
    دلتاوى ذهبى

    عدد المساهمات : 911
    نقاط : 3965
    السٌّمعَة : 1
    تاريخ التسجيل : 13/10/2009
    العمر : 25

    رد: ازاى تعرف انك فى فرح مصرى؟!!

    مُساهمة  روميثاء في الخميس مارس 18, 2010 6:04 pm

    نيس توبيك ميرسى كتيييييييييييييير

    engy ali
    دلتاوى ذهبى
    دلتاوى ذهبى

    عدد المساهمات : 1007
    نقاط : 3945
    السٌّمعَة : 4
    تاريخ التسجيل : 22/10/2009
    العمر : 24

    رد: ازاى تعرف انك فى فرح مصرى؟!!

    مُساهمة  engy ali في الخميس مارس 18, 2010 6:26 pm

    ميرسى كتيييييييييييييييير نايس توبيك

    security91
    دلتاوى ذهبى
    دلتاوى ذهبى

    عدد المساهمات : 2408
    نقاط : 6409
    السٌّمعَة : 15
    تاريخ التسجيل : 16/10/2009

    رد: ازاى تعرف انك فى فرح مصرى؟!!

    مُساهمة  security91 في الجمعة مارس 19, 2010 12:43 am

    نيس توبيك كابتشينو


    _________________




    ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

    يــا قـارئ خـطـي لا تـبـكـي عـلـى مـوتـي فـا الـيـوم أنا مـعـك وغـدا ً فـي الـتـراب ..
    فإن عـشـت فـإنـي مـعـك وإن مـت فتبقى الذكرى ..
    ويا مـاراً على قـبري لا تـعـجب مـن أمـري ..
    بالأمـس كـنـت مـعـك وغـدا ً أنـت مـعـي
    avatar
    eNg doOoriy
    دلتاوى ذهبى
    دلتاوى ذهبى

    عدد المساهمات : 3087
    نقاط : 6959
    السٌّمعَة : 21
    تاريخ التسجيل : 12/11/2009
    العمر : 25
    الموقع : http://www.youtube.com/user/TheDoritos7?feature=mhum

    رد: ازاى تعرف انك فى فرح مصرى؟!!

    مُساهمة  eNg doOoriy في الجمعة مارس 19, 2010 10:07 am

    نيس توبيك
    avatar
    الدموع القاتله
    دلتاوى ذهبى
    دلتاوى ذهبى

    عدد المساهمات : 1104
    نقاط : 4308
    السٌّمعَة : 5
    تاريخ التسجيل : 12/10/2009
    العمر : 24
    الموقع : فى ابعد مكان ممكن يوصله حد

    رد: ازاى تعرف انك فى فرح مصرى؟!!

    مُساهمة  الدموع القاتله في السبت مارس 20, 2010 8:15 am

    نيس توبيك
    avatar
    lovely_girl
    مشرف عام
    مشرف عام

    عدد المساهمات : 1720
    نقاط : 4983
    السٌّمعَة : 36
    تاريخ التسجيل : 07/10/2009
    العمر : 31

    رد: ازاى تعرف انك فى فرح مصرى؟!!

    مُساهمة  lovely_girl في السبت مارس 20, 2010 2:38 pm

    توبيك جميل وميرسي كتير عليه

      الوقت/التاريخ الآن هو الإثنين سبتمبر 25, 2017 8:04 am